نامبرساز | نرم افزار های شماره مجازی

نامبرساز | وبلاگی برای معرفی و دانلود انواع نرم افزار های ساخت شماره مجازی رایگان

  • ۰
  • ۰

نرم افزار فروش شماره مجازی shiznumber

این یک نرم افزار جدید است و میتوان گفت که اولین اپلیکیشنی است که در گوگل پلی ، نماد اعتماد الکترونیک دریافت کرده است !

نماد اعتماد را از گوگل پلی نمیتوان مشاهده کرد ، اما کافیست وارد وبسایت رسمی اپلیکیشن با آدرس shiznumber.com شوید و از فوتر وبسایت ، نماد ها را مشاهده کنید.

 

شماره مجازی

 

از روی نماد نمیتوان کیفیت را حدس زد ، اما قطعا میتوان متوجه شد که کلاه برداری در کار نیست ، زیرا هویت مدیران این اپلیکیشن توسط این سازمان ( اینماد ) بررسی شده و هویت تایید شده است تا توانسته نماد اعتماد دریافت کند.

 

با کمک اپلیکیشن شیزنامبر ، شماره مجازی های بسیار زیادی از انواع کشور ها برای تمام برنامها و وبسایت ها را میتوانید دریافت کنید.

شماره مجازی های ارزان را نمیتوان تضمین کیفیت کرد ، اما شمارهایی که یک مقدار گرانتر هستند ، توسط کاربران کمتری استفاده شده اند ، و بهتر میتوان به آنها اعتماد کرد. خرید شماره مجازی از شیزنامبر را به تمام کاربران پیشنهاد میکنیم ، زیرا بسیار سرعت و کیفیت خوبی دارد .(به جز اپراتور شماره 3)

اپراتور شماره 3 این اپلیکیشن ، ارزانتر از دیگر اپراتور ها میباشد ، اما از نظر کیفیت و سرعت ، اصلا قابل تضمین نیستند.چرا که توسط کاربران زیادی به دلیل ارزانی ، استفاده شده اند .

 

برخی از شماره مجازی های موجود : تلگرام ، واتساپ ، اینستاگرام ، وایبر ، فیسبوک ، توییتر ، کلاب هاوس ، آمازون ، علی بابا ، ایبای ، ویچت و...

 

دانلود shiznumber با حجم 3 مگ :

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.mahmoodshah.shiznumber

 

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • شماره مجازی نامبریاب

شماره مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی