نامبرساز | نرم افزار های شماره مجازی

نامبرساز | وبلاگی برای معرفی و دانلود انواع نرم افزار های ساخت شماره مجازی رایگان

  • ۰
  • ۰

نرم افزار Textme نام یکی دیگر از نرم افزار های ارتباطی ساخت شماره مجازی رایگان میباشد که به تازگی برای گوشی های اندروید و ios معرفی شده است. قبلا در سایت اندروید استار نرم افزار های شماره مجازی مختلفی معرفی کردیم که بیشتر آنها نرم افزار ساخت شماره مجازی آمریکا بود اما در این پسا متفاوت شما میتوانید به آسانی و با چند کلیک اقدام به ساخت شماره مجازی کشور انگلیس با پیش شماره ۴۴+ کنید. شما میتوانید از این نرم افزار برای ساخت اکانت تلگرام و سایر شبکه های اجتماعی کنید توجه داشته باشید که شماره های این برنامه تنها تا دو هفته در دسترس شما باقی خواهد ماند و پس از آن شماره شما به شخص دیگری داده میشود پس اگر برا عضویت در شبکه های اجتماعی و پیامرسان ها استفاده میکنید حتما تایید دومرحله ای را فعال کنید تا کسی از اطلاعات شما سو استفاده نکند.

ساخت شماره مجازی میتواند کاربرد های مختلفی در این روز ها داشته باشد برای مثال میخواهید در سایت های خارجی عضو شوید و احتیاج به شماره موبایل دارند و شما نمیخواهید شماره شخصی خود را وارد کنید با نصب نرم افزار Textme میتوانید به صورت کاملا رایگان به شماره مجازی دسترسی پیدا کنید شما با این شماره میتوانید در سایت های مختلف عضو شوید تا کد تایید برای شما ارسال شود.

نرم افزار Textme علاوه بر اینکه یک نرم افزار ساخت شماره مجازی است بلکه یک مسنجر نیز میباشد و اگر دوستان شما نیز این برنامه را نصب کرده باشند شما میتوانید با آنها در بستر اینترنت در ارتباط باشید و پیام هایی با فرمت های مختلف به آنها ارسال کنید.

ساخت آسان و رایگان شماره مجازی:

برای استفاده از Textme کافیست تا با ایمیل در این نرم افزار ثبتنام کنید در ادامه اگر IP شما بر روی کشور انگلیس باشد شماره مجازی های کشور انگلیس را به صورت رایگان برای شما نمایش خواهد داد و شما میتوانید به صورت دلخواه یکی از آنها را انتخاب کنید و اگر تغییر IP نداده باشید شماره مجازی های کشور آمریکا یا کانادا را برای شما نمایش می دهد.

آموزش ساخت شماره مجازی:

َماره مجازی انگلیس
بر روی get start کلید کنید 

شماره مجازی انگلیس
با توجه به فلش عمل کنید 

بعد از زدن دکمه ساخت اکانت شما باید در صفحه بعد یک اکانت برای خود بسازید

شماره مجازی انگلیس
حالا به دلخواه یکی از شماره هارا انتخاب کنید

نکات مهمی که هنگام استفاده از Textme رعایت کنید:

اگر برای تلگرام استفاده میکنید حتما تایید دو مرحله ای را فعال کنید.
شماره هایی که این برنامه به شما میدهد دائمی نیست برای فعالیت های مهم استفاده نکنید.
ممکن است شماره شما را چند کاربر داشته باشند.
دانلود Textme به شما کمک میکند تا بتوانید یک شماره مجازی رایگان از کشور انگلیس با پیش شماره ۴۴+ بسازید و از آن برای عضویت استفاده کنید.

 

دانلود نرم افزار

 

 

  • ۰۰/۰۱/۳۰
  • شماره مجازی نامبریاب

شماره مجازی

نرم افزار شماره مجازی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی